Chalten, Futallefu, Esquel

4 januari 2019 - Esquel, Argentinië

Tijd voor het hononeren van de indicatie oel oel oel op het dashboard. VW servicestation gevonden, bandenboer gevonden , geen maat banden die wij willen dus nog even verder het rubber tarten. Afspraak 9 uur voor oel en air filter. VW zou pas over een maand kunnen maar de monteur maakt maakt de dienst uit en  na onder de auto het filtertype gevonden te hebben 9 uur morgen!

En dan ben je daar en dan zijn A en M er ook…Ook voor oliewissel…(toelichting, wij kwamen elkaar tegen bij het afhalen van de campers in Zarate, zijn gingen naar Chili/Bolivia wij naar Argentinie/Brazilie, geheel andere kanten, en dan na al die maanden kruisen de wegen weer bij dezelfde garage…

Het nationale park hier is om een oude boom te beschermen maar die krijg je alleen te zien na een boottocht en lange wandeling, verder wel mooi groen en de vakantie tijd lijkt aangebroken het wordt drukker buiten de weekeindes.

Portable BBQ gescored! Huizenstijl is hier soms Welsh, en dat is groter dan Spaans/Argentijns.