Comodore Rivadavia - Puerto Deseado

22 november 2018 - Puerto Deseado, Argentinië

Het waait hier zo hard dat de zijwind met open raam het hefdak van de auto weet op te tillen, raampje dicht dus maar. Gister regende het, niet hard maar omdat alle regen via de hellingen naar het dal stroomt is het daar behoorlijk nat op de wegen (stromen golven naar zee). De campingweg was glibberig om het zacht uit te drukken. Langs de kust een kudde (school?, bende?, troep?) zeeleeuwen bijeen op het strand. Puerto Deseado is m.n. een functioneel plaatsje, toch weer een camping aan zee gevonden met dit keer snelle wifi (vandaar nu weer een verhaaltje).

1. Kino en Hans:
    23 november 2018
    Wat is jullie verslag toch leuk te lezen. Door de fotos komt het land dichterbij. Kunnen we beter meeleven. De globalisering (Carefour) dus ook hier neergestreken. Wij straks naar AH. De kleine kruidenier hier allang vertrokken.
  2. Ricardo:
    23 november 2018
    Jaa orachtig hoor... woorden schieten tekort natuurlijk.
    Was die laatste dot een kadaver van een zeeleeuw?
    Die dorpjes zijn toch schattig he... en het lijkt me dat he5 keven daar zo kntstrseesd is. En toch wifi... hahah
  3. Q.Q:
    23 november 2018
    kntstseesd? Maar ja het was een kadaver van een zeerob
  4. Willy meijer:
    26 november 2018
    Gezellig toch, al die zeeleeuwen bij elkaar ! Dank voor alle foto's en verslagen; zie ik toch ook het nodige van het land zonder er te zijn.