Drop off

9 november 2022 - Elmsdale, Canada

Een heerlijk B&B voor de laatste dagen nu de campings toch allemaal dicht zijn en de bus ingeleverd moet worden. Vanmorgen dus op naar de haven in donker, papieren mee van de import. Davis de forwarder blijkt een beetje warrig maar we hebben hem gevonden. Inleveren is dan een fluitje van een cent. Niks vele documenten, overschrijven van de vrachtbrief, plakker op de bus, sleutel inleveren en naar de bushalte lopen. Bus naar de luchthaven vandaar een taxi (Indieer dus je kent het verder wel....) B&B is prachtig met zeer hoge bedden, dus aanloop nemen en je ligt (erin of ernaast). Vrijdag vliegen .... veteranen dag hier. Poppies op dus.

1. Ricardo Weewer:
    9 november 2022
    Nog even genieten van de roomservice en ik wens jullie een goede reis terug naar huis. Wat een avontuur, ik heb het met veel plezier meebeleefd dank zij jullie dagelijkse updated!
  2. Moosey:
    9 november 2022
    Rekening volgt ga maar vast spaarpot leeghalen....
  3. Marijke:
    9 november 2022
    Jaaaaa, geniet nog lekker van jullie laatste dagen daar. We zetten de zon vast aan voor bij terug komst.
    Fijne reis.
    X
  4. Moosey:
    9 november 2022
    Dank, morgen nog ff langs Cup of Soul late lunch doen :-)
  5. Klaske:
    9 november 2022
    Fijn dat jullie straks weer terug zijn.
  6. Moosey:
    Komen jullie eten soms?
  7. Ingrid:
    10 november 2022
    Goede terugreis en veilig weer thuis landen! Zal fijn zijn om jullie weer te zien. x
  8. Moosey:
    Dank, doen we.
  9. Gonda Van Prooijen:
    10 november 2022
    Wat een reis was dit. Nog even genieten en een goede thuisreis gewenst.
  10. Moosey:
    11 november 2022
    En weer snel naar de markt en action :-)
  11. Willy meijer:
    11 november 2022
    Ik ga de blogs missen en alle mooie foto's maar ook leuk je weer te zien als je terug bent!
  12. Moosey:
    :-)
  13. Gonda Van Prooijen:
    11 november 2022
    Eerst aclamatiseren, hoor rustig aan.