Boefjes, buren en host

21 juli 2022 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Je woont heel rustig in de halfwoestijn met vrienden en familie en anders soortigen  tot  daar opeens de mens een park met camping begon aan te leggen. Weg rust. Maar het bood ook kansen. Want die kampeerders namen van alles mee dat je kon eten. Niet alleen etenswaren maar ook tandpasta, lippenbalsem, deo, te veel om op te noemen. Dus organiseer je wandelingen na zonsondergang langs de kampeerplaatsen om te kijken wat er te roven valt. Jen bent tenslotte niets voor niets een wasbeer!

Universal Studio’s, ver weg van Nederland…. We staan in de wachtrij voor studio tour…  er wordt aan de overzijde ernstig gezwaaid…. door onze oude buren :-) Nu hadden we reeds afgesproken dat wij elkaar zouden ontmoeten tijdens onze reizen, maar dat de wereld zo klein kan zijn… erg leuk, heel erg leuk).  Universal is trouwens een heel leuk pretpark met prachtige attracties gebaseerd op films (van universal, inderdaad).

Terug op de campsite krijgen we van de host een set door hem gemaakte sleutelhangers en een boeiend levensverhaal. Maakt dit alles weer tot een bijzondere dag!

1. Kino en Hans:
    21 juli 2022
    Universal studio’s? Al in Hollywood?? Zo te zien op de kaart zitten jullie boven LA!!
  2. Moosey:
    21 juli 2022
    Afstanden zijn hier relatief!
  3. Annelies:
    21 juli 2022
    Leuk hoor! De buren ontmoeten op zo'n bijzondere locatie!
  4. Moosey:
    Karma's