Buenos Aires dag 5 en 6

19 september 2018 - San Nicolas, Argentinië

Oude haven met oude loodsen nu nieuwe rijkdom met restaurants. Nederlandse ambassade naast Belgische en naast een sologebouw omgevormd tot kunstwerk…. En groot ecologisch wandel en fietsgebied  aan de rand van de zee (met afval in de mangrove vervuilde kust).

Bij Tigre in de delta zijn alle buitenhuisjes op eilandjes. Jaloersmakend voor mensen met zeilboten denk ik…. De bus erheen kronkelt zich door allerlei kleine straatjes met langzamerhand meer ‘eensgezinswoningen’ ipv flats. De trein is sneller terug maar voorzien van handel in sokken, onduidelijk snoepgoed, meetlinten en (blinde) zangers.

1. Annelies:
    19 september 2018
    Altijd spannend de verschillen in zo'n grote metropool. Hoeveel inwoners heeft BA? (Kan ik zelf ook even opzoeken hoor). Mooie foto's ervan!
  2. Kino en Hans:
    20 september 2018
    Wat leuk al jullie beschrijvingen en foto’s. Vol verwachting of jullie Muis morgen goed begroet kan worden. Onze Don Giovanni heeft hier alle vertrouwen in en wil graag achter jullie Muis aan, die schobbejak. Staat nu na de Haute Jura aan de Moezel bij de Erdener Treppen om morgen Riesling in te laden!