Chinees!

8 juni 2022 - Glennallen, Alaska, Verenigde Staten

Midden in het niks staat een eethuis annex rv park. Wij net al die gletsjers voorbij gekomen willen ff uitrusten en stoppen. Soep, ja kip aardappel of rund paddestoel, o en er staan dumplings op de kaart en de mevrouw die het water brengt spreekt vloeiend chinees (en daar blijft het bij). Gelukkig zijn er nog meer mensen in het etablissement. Een neger met baard, een man uit Arizona die niks italiaans in zich heeft en de beste pizza maakt, de eigenaar en nog een chineese dame.. o en een cameraman van Alaska News. Wij gaan voor de dumplings en de rund soep, voortreffelijk!

1. Klaske:
    8 juni 2022
    Neem een douche in de gootsteen!
    Mooi hoor daar.
    Gaan jullie nog naar Rusland zwaaien?
  2. Moosey:
    8 juni 2022
    Mag dat dan nog? Dat zwaaien...
  3. Carla:
    8 juni 2022
    Fantastisch! Geen plek zo afgelegen of er zit wel een Chinees eethuis. Met een verdwaalde neger natuurlijk, en een pizzabakker.
  4. Moosey:
    8 juni 2022
    Maar niet herkenbaar, pas bij vertrek zagen we de plastic bloemen bij de ingang.
  5. Willy meijer:
    10 juni 2022
    Landschapen zien er erg mooi en imposant uit, indrukwekkend. Lijkt het op jullie reis door Zuid Amerika qua landschap of toch helemaal anders?
  6. Moosey:
    10 juni 2022
    Helemaal anders, typerend dat je door het dal rijdt met bergen met sneeuw om je heen.