Hoog water

15 juni 2022

Dat het waterpeil hoger staat dan vroeger wordt bevestigd als we twee Inuit mannen een lift geven naar Watson Lake (wij gaan erheen voor koffie, zij voor een begrafenis). Na enige wildlife loze dagen zijn er vandaag weer een zwarte beer (die het Russische spreekwoord over werk nadoet), een eland (op de weg, snel de afslag nemende), een stekelvarken (in de boom) en drie eekhorens (diverse handelingen). Geen wenst i.v.m. privacy op de foto te komen dus die moeten jullie missen.  Onze steengoed meteodienst geeft nog steeds wisselend weer aan in de richting die wij gaan…

1. Kino en Hans:
    15 juni 2022
    De schulden brullen wel niet (zwarte beer) maar laten ook niet rustig slapen. Bedoelen jullie deze Russische spreuk?
  2. Moosey:
    Fout! geen punten
  3. Moosey:
    15 juni 2022
    Работа не Медведев в лес не убежит !
  4. Klaske:
    15 juni 2022
    Hoeveel kilometer hebben jullie inmiddels gereden?
  5. Moosey:
    14k
  6. Carla Kuiken:
    15 juni 2022
    Zware overstromingen in Yellowstone, maar dat hoorden jullie al wel denk ik.
  7. Moosey:
    Noodtoestand in Calgary...
  8. Ricardo Weewer:
    15 juni 2022
    Работа не Медведев в лес не убежит ?

Tjonge zeg en we hadden nog wel mooi weer voor jullie besteld. Even ergens hotelletje pakken tot de bui over is gevlogen en dan beren broodjes smeren in yellowsyone
  9. Moosey:
    Da da, 12 !
  10. Kino en Hans:
    16 juni 2022
    Sterkte jullie. Gelukkig kunnen onze busjes zwemmen. Dat hebben we in Schotland kunnen bewijzen. Alle goeds!!! 😄😄😄