Koffie upgrades

5 juni 2022 - Anchorage, Alaska, Verenigde Staten

Koffie wordt blijkbaar beter ingeschat als je richting Anchorage gaat. Er verschijnen steeds meer kleine locale koffie tentjes langs de weg die espresso verkopen. Lekker. Wij proberen nog op een militaire camping een plaats te krijgen maar daar trapt de wacht niet in. Om te voorkomen dat je gas geeft een doorschiet vraagt de ene mijn rijbewijs om dat na de u turn om het wachthuisje weer terug te geven. Ze zien er erg jong uit maar zijn heel vriendelijk. Anchorage is hoekig en overzichtelijk. Toch best leuke winkelstraat met veel toeristen spul omdat de cruise schepen massaal hier aanleggen. Wij vinden zelfs een terrasje …

1. Ricardo Weewer:
    5 juni 2022
    Wel leuk, amerikaans en netjes!
    Hoe bevalt Alaska? Zie je grote verschillen?
  2. Moosey:
    5 juni 2022
    Alaska is mooi, besneeuwde bergen aan de einder, elanden in de berm. Verschil zit um mn in de stedelijke gebieden (2) met veel malls etc. en landelijk met niks, heel kleinschalig.
  3. Klaske:
    5 juni 2022
    Is er ook een beetje lekker brood? In Florida was er geen normaal brood. Altijd met suiker en in elk geval smerig wit plakkerig. Koffie was ook daar een soort licht zwart water. Dat laatste dus bij jullie veel beter. Chums en dolly’s. Heel komisch
  4. Moosey:
    5 juni 2022
    Er is wel beter brood te krijgen maar moeilijk en waanzinnig duur. De rest is klef.