Plakje cake

2 mei 2022 - Fredericton, Canada

Na de klif hanger van gisteren nu de verlossing. Buiten de deur van het hotel maakte iemand de asbak aan de muur open en verzamelde de peuken, later zagen we bij een koffiestop iemand anders hetzelfde doen. Niet alle Canadezen hebben het dus breed. Kim was er om 8 uur, we waren niet de enige die de documenten kregen... hup de auto in, douane, nee geen alcohol, eten, vuurwapens ... stempels, haven, welkom, wandelen naar groene gebouw, papieren, meelopen tekenen voor ontvangst, kentekenplaten er weer op, 9.30 handdruk van de havenmedewerker bij de poort ' welcome in Canada' . Nu kijken of de camping echt open is. Veen gaan pas 15,20 mei of 1 juni open. Prachtig weer, leuk mens bij de camping. 110 naar 220 v werkt ook nog! Nu eten...

1. Charles en Margo:
    3 mei 2022
    Gefeliciteerd dat jullie de bus weer hebben en een hele mooie reis met toegewenst!
  2. Kino en Hans:
    Wat zijn we blij voor jullie nu we jullie Cali weer zien. Wij staan nu in Edinburgh vier nachten. We reden van Newcastle via de kust door groen glooiende heuvels met knalgele koolzaadvelden en in de bermen de goudgele stekelbrem Gosh. Wij zijn te volgen op Polarsteps.
  3. Gonda Van Prooijen:
    3 mei 2022
    Weer verder met genieten. Ben blij dat jullie dit mee mogen maken. Groetjes
  4. Moosey:
    5 mei 2022
    Groetjes terug, en hou je niet in he!
  5. Ricardo Weewer:
    3 mei 2022
    Haha gaat er ook wervend iets goed! Lekker hoor canafian cinnamon cake