Slippery when wet? (snowy)

29 april 2022 - Miramichi, Canada

Het leek de nacht minder gesneeuwd te hebben. Maar toen wij vertrokken trok de sneeuw weer aan. Bij de eerste helling, die gisteren nog te doen was stond het bord verboden voor vrachtwagens reeds te knipperen en de sheriff ook langs de weg. Bij ons ging het traction control lampje driftig te keer. Keer keer, en dat deden we dus maar. Op weg naar de andere route richting Quebec. Tussenstop voor koffie en meer,,,,, mail van Kim! Maandag tussen 8 en 10 afspraak in hotel voor de afhandeling van onze camper.... Bellen.... wanneer is dan ophalen? Dinsdag? Nou dat is worst case, gewoon maandag is de verwachting. YES! Route omleggen naar Halifax, door sneeuw en regen (slechte wegen met veel spoorvorming). Dus geen foto's vandaag en morgen en overmorgen maar kilometers maken.

1. Kino en Hans:
    30 april 2022
    We leven mee en hopen dat jullie veilig in Halifax komen en dan in jullie busje verder reizen. Wij vertrekken overmorgen naar Schotland. Morgen komen Annelies en Erik voor de uitzwaaiborrel!!
  2. JW:
    30 april 2022
    Wij leven ook mee en duimen zeker ook mee voor een veilig weerzien met de vertrouwde VW bus!!
    Maar geen foto's van zo'n belangrijke dag..... denk toch dat Polar steps inmiddels een beter beeld geeft van de reis ?? !-)
  3. Moosey:
    30 april 2022
    Grrr, Polarsteps heeft geen stuur en rem
  4. Annelies:
    Goed nieuws!!! Op naar het vrije leven! 🥳🥳🚐