Suwannee

19 oktober 2022 - Carrabelle, Florida, Verenigde Staten

Nooit van gehoord zeker…. nou rural Florida, daar moet je het zoeken. Met een RV camp (we waren bijna niet toegelaten omdat we een te klein busje hadden, serieus) drie eigen als-ga-tors in de rivier om de camping, een bewoner die de kat uitlaat en ontzetten aardige host Jo. En wereld bekend restaurant Suwannee River…, heerlijk eten wijn in can’s, bier in plastic glas, plastic bestek en papieren schaal als bord. Maar echt heerlijk eten, oestersoep, griesmeel met wordt en garnalen en kruidige jus. Mocht je in de buurt zijn…. Doen! En dan nu de quizzz van deze maand..... waarom had het restaurant (waarschijnlijk) papieren borden en plastic bestek??? Nou Nou???

1. Annelies:
    19 oktober 2022
    Intruiging ... veel take away gasten? Muggen terreur? Alle borden weggeblazen door Ian? 🤷‍♀️
  2. Moosey:
    19 oktober 2022
    Nee eating in, no mosquito allowed.
  3. Ricardo Weewer:
    19 oktober 2022
    Omdat ze de plastic soep willen tegengaan en geen fosfaten in het afvalwater willen?
  4. Moosey:
    20 oktober 2022
    Ik reken het goed. Typisch Lector wijsheid. Lozingsrechten zijn zo hoog vanuit milieuargumenten dat ze moeten overgaan op wegwerp spullen. ....zoek de logica?
  5. Kino en Hans:
    Interessant. Ra ra.
  6. Carla:
    20 oktober 2022
    Geen bordenwasser nodig. Maar is er geen foto van de kat? 😰
  7. Moosey:
    20 oktober 2022
    Ali en da kat konden niet samen, Ali heft het opgelost.
  8. Ricardo Weewer:
    20 oktober 2022
    OH heb ik de kat gemist? Kan ie ff over dan?
    Tja het maakt allemaal niet meer uit want nu produceren ze meer afvalstoffen. Ik geloof dat er geen oplossingen meer zijn anders dan het aantal mensen reduceren.
  9. Moosey:
    Ali-gaat(-tor) hieraan werken.
  10. Joost:
    20 oktober 2022
    Als iets niet logisch is maar toch logisch moet lijken, dan maakt het de import Amerikaan echt niet uit wat het is, maar wel wat het moet zijn.
  11. Moosey:
    21 oktober 2022
    Que?
  12. Joost:
    20 oktober 2022
    By the way: jullie hebben niks gemist, na Boris is ook Truss geen PM meer in Albion.
  13. Joost:
    22 oktober 2022