Camping cursus

13 mei 2022 - Grand Island, Verenigde Staten

We hebben in Nederland natuurlijk de schriftelijke cursus camping in de US of A van de heren A Bunker en M Ball gedaan mar het blijft complex. Je hebt hier tent sites, met electra en water, full hook ups, electra, water, riool, complete full hook up met extra calbe tv, back ins, achteruit in rijden, of vooruit en later achteruit uit, pull throughs, doorrijden maar op tijd stoppen. Waterdruk zou de brandweer in Nederland z'n handjes voor dichtknijpen. Electra met twee opties en twee niet compatibel stekkers dus verloop stuk gekocht, zie gisteren, 30 amp en 15 amp. Weer keuze stress. Verder stress omdat de voor de tweede keer over een elektronische tol brug zijn gereden. Ik hoop dat ze het adres kunnen vinden, want je kan het ook via de post voldoen.

1. Annelies:
    13 mei 2022
    The land of unlimited possibilities aka US of A ...
  2. Kino en Hans:
    14 mei 2022
    Ja zulke stress herkenbaar. Wij reden per ongeluk met een huur auto in de USA op een tolweg. Dat merk je later dan. Een aderlating op je creditcard. Dat geldt voor jullie gelukkig niet. Traceren ze het adres in NL? Zou wel heel problematisch zijn.
  3. Gonda Van Prooijen:
    Inderdaad, wat een stress en toestanden.
  4. Carla:
    14 mei 2022
    Gewoon forest service campings nemen, die zijn altijd prachtig en rustig. Hoewel - dan heb je weer geen elektriek en geen douche...