ss de jujuy - san pedro de catama

31 oktober 2018 - San Pedro De Atacama, Chili

Tot enorme hoogtes wel 4860 meter en dan in no time afdalen naar 2000 dus rokende rem rechts. Prachtige lege landschappen lijkend op de maan, mars, vulkanen, enorm indrukwekkend. En rust rust.

De grensovergang is efficient geregeld, vier loketten, twee uit en twee in. En dan rust ruimte rust ruimte tot je in San Pedro komt. Dat is helaas een en al op toerisme ingesteld drie straten tellend gehucht. Hotels, souveniershop, triporganisator, restturant en massa’s massa’s toeristen, Frans, Nederland, Duits,. Prachtige dingen in de omgeving te zien (we gaan morgen toch een poging wagen) maar ik haat dit soort Turkse kust achtige oorden.

1. Annelies:
    31 oktober 2018
    Haha daar krijgen we dus ook géén foto van te zien? Ah .....
  2. Carla:
    31 oktober 2018
    Mooi hoor! Van teveel TV kijken geloof ik sterk dat een "uitgedoofde vulkaan" niet echt bestaat. Ze zijn niet actief, en dan een hele tijd niet actief, en dan bestaat er niemand meer die zich herinnert dat ze ooit actief zijn geweest, en dan heten ze "uitgedoofd". pas maar op.
  3. Wilna:
    wat prachtig
  4. Willy meijer:
    9 november 2018
    Prachtige omgeving. Dat er toch nog weer vogels kunnen leven op zo'n plek. Het ziet er wel uit dat het 's nachts koud is.